Умови повернення та обміну
Обмін та повернення товару належної якості
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Обмін товару належної якості здійснюється виключно за умови, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
При поверненні товару вартість за пересилання не повертається!
Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання!
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
- пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
- якщо було знято захисну плівку або пломбу з комплектуючих для мобільних телефонів і планшетів (наприклад: дисплейний модуль, сенсор, шлейф)
Умови виконання гарантійних зобов'язань:
- не знято захисну плівку (дисплеї, сенсорне та захисне скло тощо) (знято і знову приклеєно плівку не допускається!);
- відсутність ознак самостійного ремонту (слідів розбирання, паяння);
- відсутність механічних пошкоджень;
- збереження гарантійних наклейок, пломб та упаковки, в якій була придбана деталь (знята та знову приклеєна наклейка або пломба не допускається!);
- наявність усіх документів, що підтверджують факт покупки;
- Транспортні витрати не входять до гарантійних зобов'язань.